even though ur on blue team i still love u

RED TEAM BLOWS 

ur gay and dumb lol

cries

send me your complete honest opinion of me

even if its rude

i want to hear it

blue team sucks

red team blows

BlUuUuUUUuuuUUUeeE TEAM sUX!!! hEY BLUE TeAM? WHY YOU SO SAD?? IS iT BEcAusE YoU sUcK SO BAD?? i tHINK It mIgHT BE!!!
Anonymous

rAY GO AWAY

image

"So I hope you guys keep that in mind. If I ever do work with Rooster Teeth in the future, that I worked really hard to work with the people that I do,  and it’s not because I’m ever dating someone." - Leaving SourceFed FAQ

overblood:

long-distance friendships are terrible because you can’t meet up with them whenever you want and hang out on any given day which is why when i’m president i’m relocating the entire human population into a 10,000,000 story skyscraper that also acts as a bridge from earth to the moon which comes with the added benefit of swinging the moon around like a fucking mace, god damn it’s gonna look so cool. what was i talking about

atllas:

hellugh:

stoned-levi:

sullivanthere:

I went from this

image

to this

image

at first I thought it was an alternative way to hard-boil eggs… nope…

image

DEAR GOD. PLEASE DON’T SCROLL PAST THIS. IT MAY LOOK LIKE ANOTHER DUMB VIDEO, I THOUGHT SO TOO BUT JESUS PLEASE WATCH THIS. SO FUCKING WEIRD.

REVOLUTION

I want to know who is responsible

im crying omg i was never prepared for that

420-247:

chanted:

I hate it when you are having a bad day and everyone takes it personally, like no i hate myself, not you. get the fuck over yourself.

wow i’m actually so glad this post has been made